Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33180
Title: Основні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій банків
Authors: Демко М. Я.
Зіньцьо Ю. В.
Keywords: діяльність банків
банківський маркетинг
маркетингові інструменти
комплекс маркетингу
складові комплексу маркетингу
Issue Date: 2020
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Демко М. Я. Основні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій банків / М. Я. Демко, Ю. В. Зіньцьо // Економіка розвитку. – № 3 (Т.19). – С. 44-50.
Abstract: Досліджено питання сутності основних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності банків України. Запровадження їх в управлінні діяльністю банків України набуває актуальності в умовах сьогодення. Вплив таких факторів, як загострення конкуренції; проникнення на ринок України іноземних банків; розширення сфери діяльності банків зумовлюють пошук ефективних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій. Метою дослідження є обґрунтування і систематизація теоретично-методологічних підходів для застосування основних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій банків. Об’єктом дослідження є основні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності банків. Теоретичним підґрунтям дослідження є теорії та маркетингові концепції науковців. Результати дослідження дозволили визначити суть понять “інструменти маркетингу”, “інструментарій”, “інструментарій маркетингових комунікацій”. Виокремлено основні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій банків як найбільш ефективних інструментів у сучасних умовах ринку. Застосування їх займає важливу роль у формуванні позитивного іміджу банку. Розглянуто особливості застосування основних інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій для просування банківських продуктів та надання банківських послуг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33180
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
демко.pdf193,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.