Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33206
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскуріна Н. В.-
dc.date.accessioned2024-07-22T07:13:21Z-
dc.date.available2024-07-22T07:13:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроскуріна Н. В. Прийняття купівельних рішень в умовах цифрової трансформації роздрібної торгівлі / Н. В. Проскуріна // Економіка розвитку. – № 4 (Т.18). – С. 11-18.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33206-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив трансформації роздрібної торгівлі на очікування та поведінку споживачів в електронному середовищі та виявлено основні напрями цифровізації маркетингової діяльності вітчизняних підприємств роздрібної торгівлі на кожному етапі процесу прийняття купівельного рішення. В роботі систематизовано очікування споживачів у контексті цифрової трансформації роздрібної торгівлі, що дозволило встановити важливість завдання управління залученням покупців для роздрібних продавців і продемонструвати як саме технології змінюють спосіб здійснення покупок. Представлено результати інтернетдослідження впливу маркетингових зусиль у торгових залах підприємств роздрібної торгівлі з метою виділення інструментів цифрової трансформації на кожному етапі прийняття купівельних рішень споживачами та виокремити узагальнені основні напрями цифровізації маркетингової діяльності вітчизняних підприємств роздрібної торгівлі. Доведено правомірність врахування очікувань споживачів безпосередньо при визначенні впливу на бізнес-модель підприємств роздрібної торгівлі, повертаючи її у площину мобільності, цифровізації процесу здійснення покупки, інтеграції цифрової та фізичної торгівлі. Запропоновано для сфери роздрібної торгівлі вважати основними областями цифрової трансформації цифрову взаємодію з клієнтами, інновації у розробці продуктів та послуг, розповсюдження, маркетинг та продажі; цифрова реалізація, оптимізація ризиків, посилення корпоративного контролю, інтелектуальне управління інформацією та обслуговування клієнтів, управління досвідом клієнтів і контакт-центрів, управління взаємовідносинами з клієнтами, що дозволило конкретизувати перспективні напрями цифрової трансформації у сфері роздрібної торгівлі, а саме: оптимізацію людських ресурсів, створення нових способів співпраці, залучення робочої сили і сприяння (гнучка робота, соціальне співробітництво, корпоративне співробітництво, уніфіковані комунікації), а також навчання співробітників.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectцифрова трансформаціяru_RU
dc.subjectцифровізаціяru_RU
dc.subjectочікування споживачівru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectкупівельне рішенняru_RU
dc.titleПрийняття купівельних рішень в умовах цифрової трансформації роздрібної торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
проскуріна.pdf750,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.