Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33206
Назва: Прийняття купівельних рішень в умовах цифрової трансформації роздрібної торгівлі
Автори: Проскуріна Н. В.
Теми: роздрібна торгівля
цифрова трансформація
цифровізація
очікування споживачів
інновації
купівельне рішення
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Проскуріна Н. В. Прийняття купівельних рішень в умовах цифрової трансформації роздрібної торгівлі / Н. В. Проскуріна // Економіка розвитку. – № 4 (Т.18). – С. 11-18.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано вплив трансформації роздрібної торгівлі на очікування та поведінку споживачів в електронному середовищі та виявлено основні напрями цифровізації маркетингової діяльності вітчизняних підприємств роздрібної торгівлі на кожному етапі процесу прийняття купівельного рішення. В роботі систематизовано очікування споживачів у контексті цифрової трансформації роздрібної торгівлі, що дозволило встановити важливість завдання управління залученням покупців для роздрібних продавців і продемонструвати як саме технології змінюють спосіб здійснення покупок. Представлено результати інтернетдослідження впливу маркетингових зусиль у торгових залах підприємств роздрібної торгівлі з метою виділення інструментів цифрової трансформації на кожному етапі прийняття купівельних рішень споживачами та виокремити узагальнені основні напрями цифровізації маркетингової діяльності вітчизняних підприємств роздрібної торгівлі. Доведено правомірність врахування очікувань споживачів безпосередньо при визначенні впливу на бізнес-модель підприємств роздрібної торгівлі, повертаючи її у площину мобільності, цифровізації процесу здійснення покупки, інтеграції цифрової та фізичної торгівлі. Запропоновано для сфери роздрібної торгівлі вважати основними областями цифрової трансформації цифрову взаємодію з клієнтами, інновації у розробці продуктів та послуг, розповсюдження, маркетинг та продажі; цифрова реалізація, оптимізація ризиків, посилення корпоративного контролю, інтелектуальне управління інформацією та обслуговування клієнтів, управління досвідом клієнтів і контакт-центрів, управління взаємовідносинами з клієнтами, що дозволило конкретизувати перспективні напрями цифрової трансформації у сфері роздрібної торгівлі, а саме: оптимізацію людських ресурсів, створення нових способів співпраці, залучення робочої сили і сприяння (гнучка робота, соціальне співробітництво, корпоративне співробітництво, уніфіковані комунікації), а також навчання співробітників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33206
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
проскуріна.pdf750,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.