Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33213
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТатомир І. Л.-
dc.date.accessioned2024-07-23T07:05:39Z-
dc.date.available2024-07-23T07:05:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТатомир І. Л. Формування та розвиток системи акредитаційних вимог до якості онлайн-навчання / І. Л. Татомир // Економіка розвитку. – № 1 (85). – С. 30-37.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33213-
dc.description.abstractОбґрунтовано значущість акредитації як регуляторного контролю за якістю пропонованих освітніми інституціями послуг. Структуровано кількісні та якісні показники задоволеності споживачів на ринках онлайносвіти. Визначено передумови та правила для акредитації вищої освіти, які різняться в розвинутих країнах. Дано оцінку програмному та інституційному видам акредитації для онлайн-навчання. Установлено, що програмна, або ж спеціалізована, акредитація становить додатковий рівень зовнішнього рівноправного оцінювання та забезпечення якості, що застосовують до конкретних програм у межах установи. Інституційну акредитацію застосовують до всього університету, вона дає можливість установити, чи відповідає освітня інституція мінімальним стандартам загальної освіти, чи має необхідні служби підтримки, щоб допомогти студентам досягти успіху. Визначено, що в ряді економічно розвинутих країн найбільш поширеною ознакою якості освітніх онлайн-установ є регіональна акредитація як комплексний, рецензований процес, який забезпечує послідовний стандарт якості для закладів вищої освіти. Особливу увагу звернуто на специфіку акредитування компаній масових відкритих онлайн-курсів (МВОК), які запроваджують спеціальні "протоколи" забезпечення якості. Доведено, що важливе значення для провайдерів МВОК має можливість отримання ярлика OpenupEd, який містить ряд критеріїв за такими напрямами: стратегічне управління, дизайн навчальних програм, розроблення курсу, доставляння курсу, підтримка персоналу та підтримка студентів. Показано, яку роль відіграють міжнародні інституції в розробленні цих критеріїв та підвищенні якості навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectярлик якостіru_RU
dc.subjectпрограмна та інституційна акредитаціяru_RU
dc.subjectагентства з акредитаціїru_RU
dc.subject"протокол" для забезпечення якостіru_RU
dc.subjectкритерії контролю за якістю онлайн-навчання.ru_RU
dc.titleФормування та розвиток системи акредитаційних вимог до якості онлайн-навчанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
татомир.pdf437,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.