Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33213
Title: Формування та розвиток системи акредитаційних вимог до якості онлайн-навчання
Authors: Татомир І. Л.
Keywords: ярлик якості
програмна та інституційна акредитація
агентства з акредитації
"протокол" для забезпечення якості
критерії контролю за якістю онлайн-навчання.
Issue Date: 2018
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Татомир І. Л. Формування та розвиток системи акредитаційних вимог до якості онлайн-навчання / І. Л. Татомир // Економіка розвитку. – № 1 (85). – С. 30-37.
Abstract: Обґрунтовано значущість акредитації як регуляторного контролю за якістю пропонованих освітніми інституціями послуг. Структуровано кількісні та якісні показники задоволеності споживачів на ринках онлайносвіти. Визначено передумови та правила для акредитації вищої освіти, які різняться в розвинутих країнах. Дано оцінку програмному та інституційному видам акредитації для онлайн-навчання. Установлено, що програмна, або ж спеціалізована, акредитація становить додатковий рівень зовнішнього рівноправного оцінювання та забезпечення якості, що застосовують до конкретних програм у межах установи. Інституційну акредитацію застосовують до всього університету, вона дає можливість установити, чи відповідає освітня інституція мінімальним стандартам загальної освіти, чи має необхідні служби підтримки, щоб допомогти студентам досягти успіху. Визначено, що в ряді економічно розвинутих країн найбільш поширеною ознакою якості освітніх онлайн-установ є регіональна акредитація як комплексний, рецензований процес, який забезпечує послідовний стандарт якості для закладів вищої освіти. Особливу увагу звернуто на специфіку акредитування компаній масових відкритих онлайн-курсів (МВОК), які запроваджують спеціальні "протоколи" забезпечення якості. Доведено, що важливе значення для провайдерів МВОК має можливість отримання ярлика OpenupEd, який містить ряд критеріїв за такими напрямами: стратегічне управління, дизайн навчальних програм, розроблення курсу, доставляння курсу, підтримка персоналу та підтримка студентів. Показано, яку роль відіграють міжнародні інституції в розробленні цих критеріїв та підвищенні якості навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33213
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
татомир.pdf437,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.