Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33236
Назва: Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівлі
Автори: Шталь Т. В.
Проскурніна Н. В.
Теми: роздрібна торгівля
структурні зміни
формат магазину
зовнішнє середовище
торговельні мережі
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівлі / Т. В. Шталь, Н. В. Проскуріна // Економіка розвитку. – № 3 (Т.17). – С. 64-73.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено структурні зрушення, фактори та тенденції динамічних змін роздрібної торгівлі з огляду на інституціональні зміни, що відбуваються. Проаналізовано основні теорії, що пояснюють зміни у роздрібній торгівлі. Показано зміщення балансу влади у каналах збуту від виробника до оператора роздрібної торгівлі, представлено тенденцію збільшення кількості супермаркетів та гіпермаркетів. Виявлено, що відбувається поступове поглинання великими торговими мережами дрібних операторів роздрібної торгівлі та зростання ролі супермаркетів і гіпермаркетів, про що також свідчить збільшення торговельної площі магазинів вказаних форматів торгівлі. Систематизовані основні відмінні риси різних видів магазинів та наведені переваги і недоліки у стратегіях розвитку об’єктів роздрібної торгівлі – невеликих операторів та великих мереж магазинів. Встановлено, що дрібні незалежні оператори роздрібної торгівлі втрачають значну частку ринку. Постійне укрупнення операторів роздрібної торгівлі, а також посилення конкуренції на роздрібних ринках змушують операторів роздрібної торгівлі шукати нові шляхи розвитку бізнесу. Проаналізовано позиції операторів роздрібної торгівлі у рейтингу найбільших підприємств України за 2016 рік та встановлено, що серед операторів роздрібної торгівлі найбільш динамічно розвиваються оператори, що реалізують продовольчі товари. Узагальнені тенденції структурних зрушень роздрібної торгівлі згідно теорій інституціональних змін та визначені стадії, на яких знаходяться найбільші оператори роздрібної торгівлі України. Визначено, що ринок товарів та послуг стає більш консолідованим та концентрованим і потребує формування адекватної динамічної організаційної структури управління, трансформації функцій маркетингу, адаптації до складного сучасного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33236
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шталь.pdf595,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.