Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33253
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартиненко М. В.-
dc.date.accessioned2024-07-26T10:16:28Z-
dc.date.available2024-07-26T10:16:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМартиненко М. В. Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємства / М. В. Мартиненко // Економіка розвитку. – № 1 (81). – С. 91-99.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33253-
dc.description.abstractТенденції переходу провідних країн світу до нового типу економіки, заснованої на знаннях, обумовлюють доцільність пошуку ефективних технологій управління сучасними підприємствами. Однією з таких технологій є управління знаннями на основі формування відповідної корпоративної культури (КК). Незважаючи на наявність значної кількості досліджень, присвячених визначенню стану та тенденцій розвитку корпоративної культури, проблема її кількісного оцінювання на підприємстві вирішена не повною мірою. Розроблено етапи методичного підходу до визначення типу корпоративної культури та обґрунтовано його значення для вдосконалення управління знаннями підприємства. Використано такі методи дослідження: логічного узагальнення, аналізу та синтезу, зіставлення, абстрактно-логічний, експертного опитування, метод відстаней, графічний метод. Розглянуто теоретичні підходи до виокремлення різних типів корпоративної культури підприємств та систематизовано їхні ключові характеристики. Запропоновано перелік класифікаційних ознак для визначення чотирьох типів корпоративної культури (ТКК): традиційної, веб-культури, культури професійних співтовариств і знаннєорієнтованої корпоративної культури. Як такі ознаки автором запропоновано розглядати мету обміну знаннями та інформацією, канали й засоби передавання інформації та знань, особливості професійного навчання працівників. Здійснено експертне опитування працівників підприємств м. Харкова, із метою діагностики таких, що переважають на цих підприємствах, типів корпоративної культури. Обґрунтовано етапи методичного підходу до визначення типів корпоративної культури в контексті їхнього впливу на управління знаннями підприємств та сукупність управлінських заходів, які сприяють формуванню на підприємствах корпоративної культури, орієнтованої на знання.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectуправління знаннями підприємстваru_RU
dc.subjectкорпоративна культураru_RU
dc.subjectзнаннєорієнтована культураru_RU
dc.subjectвеб-культураru_RU
dc.subjectкультура професійних співтовариствru_RU
dc.titleМетодичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
мартиненко.pdf518,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.