Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33253
Title: Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємства
Authors: Мартиненко М. В.
Keywords: управління знаннями підприємства
корпоративна культура
знаннєорієнтована культура
веб-культура
культура професійних співтовариств
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Мартиненко М. В. Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємства / М. В. Мартиненко // Економіка розвитку. – № 1 (81). – С. 91-99.
Abstract: Тенденції переходу провідних країн світу до нового типу економіки, заснованої на знаннях, обумовлюють доцільність пошуку ефективних технологій управління сучасними підприємствами. Однією з таких технологій є управління знаннями на основі формування відповідної корпоративної культури (КК). Незважаючи на наявність значної кількості досліджень, присвячених визначенню стану та тенденцій розвитку корпоративної культури, проблема її кількісного оцінювання на підприємстві вирішена не повною мірою. Розроблено етапи методичного підходу до визначення типу корпоративної культури та обґрунтовано його значення для вдосконалення управління знаннями підприємства. Використано такі методи дослідження: логічного узагальнення, аналізу та синтезу, зіставлення, абстрактно-логічний, експертного опитування, метод відстаней, графічний метод. Розглянуто теоретичні підходи до виокремлення різних типів корпоративної культури підприємств та систематизовано їхні ключові характеристики. Запропоновано перелік класифікаційних ознак для визначення чотирьох типів корпоративної культури (ТКК): традиційної, веб-культури, культури професійних співтовариств і знаннєорієнтованої корпоративної культури. Як такі ознаки автором запропоновано розглядати мету обміну знаннями та інформацією, канали й засоби передавання інформації та знань, особливості професійного навчання працівників. Здійснено експертне опитування працівників підприємств м. Харкова, із метою діагностики таких, що переважають на цих підприємствах, типів корпоративної культури. Обґрунтовано етапи методичного підходу до визначення типів корпоративної культури в контексті їхнього впливу на управління знаннями підприємств та сукупність управлінських заходів, які сприяють формуванню на підприємствах корпоративної культури, орієнтованої на знання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33253
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
мартиненко.pdf518,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.