Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33296
Название: Математичне моделювання в управлінні рекламною кампанією туристичного об'єкта
Авторы: Буяк Л. М.
Ліп'яніна К. В.
Ключевые слова: реклама
математичне моделювання
моделювання в управлінні рекламною кампанією
туристичний об'єкт
замковий комплекс
Дата публикации: 2016
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Буяк Л. М. Математичне моделювання в управлінні рекламною кампанією туристичного об'єкта / Л. М. Буяк, К. В. Ліп`яніна // Економіка розвитку. – № 1 (77). – С. 77-83.
Краткий осмотр (реферат): Умови ринкової економіки України істотно підвищили роль ефективної рекламної політики в адаптації функціонування вітчизняних підприємств до змін, що відбуваються у зовнішнім середовищі. У цьому аспекті актуальним стає питання визначення оптимального рівня рекламних витрат фірми, що максимізують ефективність рекламного звернення, відповідно до конкретного ринку, ситуації, мети рекламної кампанії. Розроблено математичну модель впливу рекламної кампанії на діяльність туристичного підприємства. Вирішено завдання оптимального розподілу в часі коштів, що підприємство виділяє на рекламу. Досліджено концепцію та інструментарій аналізу, математичного моделювання та управління рекламними кампаніями. Основними інструментами дослідження є економіко-математичні моделі, алгоритми процесів рекламної діяльності. Побудовано модель управління рекламною політикою туристичного підприємства, що сприяє ефективності його збутової діяльності та забезпечує досягнення конкурентних переваг на ринку. Для досягнення цієї мети було поставлено та вирішено такі завдання: дослідження особливостей сприйняття рекламної інформації потенційним споживачем; створення динамічної моделі стратегічного планування рекламної діяльності; розроблення комплексу моделей оцінювання ефективності рекламної політики. Із використанням програми Excel розглянуто проблеми оптимізації бюджету рекламної кампанії та розподілу коштів між рекламними носіями. Оптимізацію рекламних витрат подано завданням розроблення плану рекламної кампанії, спрямованого на максимізацію доходу, попри обмежений рекламний бюджет. Апробацію цієї моделі виконано за допомогою програми AnyLogic Personal Learning Edition на прикладі туристичного об'єкта Збаразький замок та побудовано імітаційну модель для нереконструюваного замку м. Скалат. Визначені функціональні залежності можна застосовувати для прогнозування туристичних потоків. Результатом є не тільки оптимальний розподіл витрат, а й оптимальна величина рекламного бюджету, що визначає актуальність цієї проблеми, оскільки будь-яке відхилення від оптимальності веде до неефективності використання бюджету.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33296
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
буяк.pdf1,5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.