Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33385
Назва: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Шталь Т. В.
Чернуха Т. С.
Теми: міжнародний маркетинг
маркетингові стратегії
стратегічне планування
курсова робота
вимоги до оформлення
критерії оцінювання
тематика курсових робіт
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Т. В. Шталь, Т. С. Чернуха ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (528 KБ).  — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. — 26 с.: іл. — Загол. з титул. екрану. — Бібліогр.: с. 20-22.
Короткий огляд (реферат): Викладено тематику курсових робіт і основні вимоги до їхнього оформлення. Наведено послідовність рецензування та захисту, критерії оцінювання знань здобувача вищої освіти під час виконання та захисту курсової роботи. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня і викладачів, які проводять практичні заняття з навчальної дисципліни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33385
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕМ1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024-Шталь Т В, Чернуха Т С.pdf528,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.