Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»Чекштуріна В. М.; Швець Д. В.
2021Міжнародні та українські бізнес медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Медіа-комунікації» другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Історія розвитку медіатекстів: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Медіа-комунікації» другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Медіа-комунікації» другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2019Брендинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2020Артдирекшн: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Мистецтво рекламної комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2018Артдирекшн: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищіЧекштуріна В. М.