Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Інтеграція ЗВО у бізнес-середовище засобами інтернет-комунікаційЛисиченко Є. М.
2023Впровадження візуального контенту для забезпечення стійкості брендуКулікова К. В.
2022Удосконалення контенту журналістських матеріалів про соціально вразливі категорії населенняЧмутова А.
2023Формування іміджу закладу вищої освіти засобами інформаційної кампаніїПавлюк М. О.
2022Організація рекламних комунікацій інтернет-магазину в мережі InstagramКулікова К.
2022Формування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»Бондаревська А.
2020Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-TokШевчук Ю. С.
2021Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіаСировой М. О.
2022Невербальна комунікація у формуванні суспільно-політичного дискурсуПіценко О.
2022Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипівМедведєва Ю.