Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 144.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2021Ціннісні конфлікти як основа медійних і політичних скандалів: пропозиція діяльнісної типологіїПросяник О. П.
2021Бєлікова Ю. В. Теоретичні засади розроблення комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування / Ю. В. Бєлікова, Д. О. Фурсова // Topical issues of modern science, society and education : proceedings of iv international scientific and practical conference, 1-3 November 2021. ‒ Kharkiv, 2021. ‒ С. 1043-1048.Бєлікова Ю. В.; Фурсова Д. О.
2021Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищіЧекштуріна В. М.
2021Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільстваЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2021Меми і меседжі: як розважальний контент розкриває політичні темиСтаркова Г. В.
2021Marketing and education: directions of distance learning developmentLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.
2021Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст.Чекштуріна В. М.
2021Professional text as a basis for formation of competencies of students of economic specialties (based on materials of English language)Prosianyk O. P.; Tarasenko S. Yе.
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.