Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33482
Назва: Використання інтернет-ресурсів у якості маркетингового інструменту у спортивній галузі
Автори: Бутенко Д. С.
Коломоєць К. О.
Теми: розвиток
інтернет-ресурси
маркетинг
підприємницька діяльність
технології
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бутенко Д. С. Використання інтернет-ресурсів у якості маркетингового інструменту у спортивній галузі / Д. С. Бутенко, К. О. Коломоєць // Сучасний стан, проблеми та перспектив розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 17 травня 2024 р. – Харків: ХНУ ім. Каразіна, 2024.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто тенденції розвитку спортивної галузі в Україні. Виокремлено мету та методи дослідження. Розглянуто еволюцію розвитку спортивної галузі, виокремлено основні тенденції впливу. Визначено роль інтернет-ресурсів у професійному спорті як маркетингового інструменту. Надано рекомендації щодо подальшого застосування інтернет-ресурсів у професійному спорті з метою підвищення ефективності галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33482
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Бутенко, КОЛОМОЄЦЬ.pdf195,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.