Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33627
Название: Tools for the formation of the product policy of the enterprise
Авторы: Dybach I.
Shystko K.
Ключевые слова: product policy
business development
marketing strategy
Marketing research
internal and external environment
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Dybach I. Tools for the formation of the product policy of the enterprise / I. Dybach, K. Shystko // Modern Scientific Challenges are the Driving Force of the Development of Scientific Research : Сollection of abstracts XXІV International Scientific and Practical Conference, May 22-24, 2024. - Bruges, Belgium, 2024.
Краткий осмотр (реферат): The research examines the issue of conducting marketing research and developing a product policy at the enterprise. The general provisions of the marketing policy of the product were studied, the types of marketing tools and their place in the enterprise management system were determined, as well as methodological approaches to strategic marketing planning for modifying the range of products. It is noted that rapid technological development and digitization create new tools for further research into this issue.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33627
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ1)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dybach_Shystko.pdf423,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.