Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33631
Назва: Комунікаційні інструменти інтернет-середовища як сучасний засіб просування бізнесу
Автори: Чупир О. М.
Нечай Д. О.
Теми: маркетинг
маркетингові комунікації
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
інтернет-середовище
інтернет-засоби
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Чупир О. М. Комунікаційні інструменти інтернет-середовища як сучасний засіб просування бізнесу / О. М. Чупир, Д. О. Нечай // Current challenges of science and education : The 4th International scientific and practical conference, December 11-13, 2023. - MDPC Publishing, Berlin, Germany, 2023. - Р. 714-720.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто необхідність переходу маркетингу до Інтернет-середовища для успішної реалізації товарів і послуг у сучасному цифровому суспільстві. Проаналізовано основні комунікаційні інструменти інтернет-середовища як засіб щодо просування бізнесу в сучасних умовах господарювання та визначити їх основні переваги та недоліки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33631
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.