Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/337
Название: Компетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємстві
Авторы: Оріщенко Ю. Є.
Ключевые слова: компетенція
функції
знання
уміння
організація
відбір
оцінка
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Оріщенко Ю. Є. Компетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємстві / Ю. Є. Оріщенко // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 65-67
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано заходи щодо покращення роботи маркетологів на підприємстві. Визначено поняття "компетенція" та обґрунтовано необхідність застосування компетентнісного підходу в процесі формування відділу маркетингу.
Measures to improve marketings in a company are proposed. The concept of competence is defined and necessity of a competent approach to the formation of the marketing has been grounded.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/337
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.