Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/337
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОріщенко Ю. Є.-
dc.date.accessioned2012-05-07T07:07:01Z-
dc.date.available2012-05-07T07:07:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОріщенко Ю. Є. Компетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємстві / Ю. Є. Оріщенко // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 65-67en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/337-
dc.description.abstractЗапропоновано заходи щодо покращення роботи маркетологів на підприємстві. Визначено поняття "компетенція" та обґрунтовано необхідність застосування компетентнісного підходу в процесі формування відділу маркетингу.en_US
dc.description.abstractMeasures to improve marketings in a company are proposed. The concept of competence is defined and necessity of a competent approach to the formation of the marketing has been grounded.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectфункціїen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectумінняen_US
dc.subjectорганізаціяen_US
dc.subjectвідбірen_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.titleКомпетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8.07en_US
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.