Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/337
Назва: Компетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємстві
Автори: Оріщенко Ю. Є.
Теми: компетенція
функції
знання
уміння
організація
відбір
оцінка
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Оріщенко Ю. Є. Компетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємстві / Ю. Є. Оріщенко // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 65-67
Короткий огляд (реферат): Запропоновано заходи щодо покращення роботи маркетологів на підприємстві. Визначено поняття "компетенція" та обґрунтовано необхідність застосування компетентнісного підходу в процесі формування відділу маркетингу.
Measures to improve marketings in a company are proposed. The concept of competence is defined and necessity of a competent approach to the formation of the marketing has been grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/337
Розташовується у зібраннях:№4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.