Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/337
Title: Компетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємстві
Authors: Оріщенко Ю. Є.
Keywords: компетенція
функції
знання
уміння
організація
відбір
оцінка
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Оріщенко Ю. Є. Компетентнісний підхід до організації роботи відділу маркетингу на підприємстві / Ю. Є. Оріщенко // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 65-67
Abstract: Запропоновано заходи щодо покращення роботи маркетологів на підприємстві. Визначено поняття "компетенція" та обґрунтовано необхідність застосування компетентнісного підходу в процесі формування відділу маркетингу.
Measures to improve marketings in a company are proposed. The concept of competence is defined and necessity of a competent approach to the formation of the marketing has been grounded.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/337
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.