Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33778
Title: Етапи формування медіастратегії в соціальних мережах
Authors: Александренко Д. Є.
Ларіна К. В.
Keywords: Стратегічне планування
етапи медіастратегії
соціальні мережі
медіапросування
Issue Date: 2024
Citation: Александренко Д. Є. Етапи формування медіастратегії в соціальних мережах / Д. Є. Александренко, К.В. Ларіна // Цифрове суспільство: міжнародні економічні відносини, управління, фінанси та соціум : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Дніпро - Університет митної справи та фінансів, 2024. – С. 335-338.
Abstract: Автор ставить за мету дослідити сутність поняття медіастратегії з різних боків, спираючись при цьому на думки різних дослідників цієї тематики. В роботі досліджується принцип стратегічного будування плану просування товару, послуги чи бізнесу в соціальних мережах, а також наводяться конкретні етапи формування медіастратегії. Предметом дослідження є етапи медіастратегії, які охоплюють діяльність бізнесу та мають вагомий вплив на нього.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33778
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Александренко Д.Є..pdf1,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.