Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33784
Title: | Сучасні методології та середовища розроблення комп’ютерних інформаційних систем : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 122 “Комп’ютерні науки” освітньої програми “Комп’ютерні науки” другого (магістерського рівня) рівня |
Authors: | Чирва Ю. Є. |
Keywords: | комп’ютерна інформаційна система (КІС) життєвий цикл КІС підходи до проектування КІС якість КІС ІТ-проєкт стандарт PMВОК концепція DevOps Agile-методологія методологія SCRUM командна робота методологія впровадження Microsoft-Business Solutions Partner Methodology & OnTarget методологія впровадження Oracle міграція КІС |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Сучасні методології та середовища розроблення комп’ютерних інформаційних систем : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 122 “Комп’ютерні науки” освітньої програми “Комп’ютерні науки” другого (магістерського рівня) рівня: [Електронне видання] / уклад. Ю.Є. Чирва. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 8 с. (Укр. мова). |
Abstract: | Визначено мету та анотацію навчальної дисципліни. Наведено компетентності та результати навчання за дисципліною, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів та література для вивчення розділів дисципліни. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 122 “Комп’ютерні науки” освітньої програми “Комп’ютерні науки” другого (магістерського рівня) рівня. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33784 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали (ІС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
поз.309 РП_ОК7_Сучасні методології та середовища розроблення комп’ютерних ІС_122_Чирва Ю..pdf | 871,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.