Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33826
Title: Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках
Authors: Козуб В. О.
Василенко В. О.
Keywords: європейський ринок
споживча поведінка
просування продукції
маркетингові стратегії
глобалізація
локалізація
Issue Date: 2024
Citation: Козуб В. О. Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках / В. О. Козуб, В. О. Василенко // Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи [Електронне видання]: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 07 червня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. - Харків, 2024. - С. 245-247.
Abstract: Зауважено на необхідності дослідження споживчої поведінки на європейському ринку в контексті впровадження будь-яких стратегій просування продукції. Визначено та охарактеризовано засоби дослідження реакції споживачів. Розглянуто ключові маркетингові стратегії, що застосовують для просування продукції на європейських ринках: глобалізація, що полягає в створенні однакового бренду та маркетингового образу для всіх ринків, та локалізація, яка передбачає адаптацію маркетингових кампаній до місцевих умов, культурних та мовних особливостей. Представлено приклади успішних стратегій європейських компаній.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33826
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді.pdf572,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.