Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33846
Назва: Формування профілю викладача закладу вищої освіти на основі компетентнісного підходу
Автори: Борова Т. А.
Ян Сісі
Теми: викладач
профіль викладача
професійна діяльність викладача
компетентнісний підхід
європейський профіль професійної компетентності викладача
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Борова Т. А. Формування профілю викладача закладу вищої освіти на основі компетентнісного підходу / Т. А. Борова, Ян Сісі // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». - 2023. - Вип. 15 (29). Електронне наукове фахове видання.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню результатів аналізу питання формування профілю викладачів закладів вищої освіти на основі компетентнісного підходу у різних країнах світу. Проаналізовані основні документи, які регламентують та визначають діяльність викладача закладу вищої освіти. Виокремлено основні напрями забезпечення якості освіти у Європейському українському вимірі та через підвищення рівня професійності викладачів. Досліджено, що сучасні підходи до моделювання складу професійної компетентності різняться, проте ґрунтуються на загальному теоретичному уявлення про склад, структуру та функції соціального досвіду, що містить досвід пізнавальної діяльності, досвід застосування способів діяльності; досвід професійних відносин; рефлексія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33846
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борова стаття 6.pdf350,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.