Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33855
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБілоусова Л. І.-
dc.contributor.authorГризун Л. Е.-
dc.date.accessioned2024-10-10T15:00:26Z-
dc.date.available2024-10-10T15:00:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБілоусова Л. І. Створення інформаційного освітнього середовища для під-тримки розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх ІТ спеціалі-стів / Л. І. Білоусова, Л. Е. Гризун. – Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2022. - Вип. 59. - С.7-18.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33855-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто актуальну проблему розвитку іншомовної професійної компетентності (ІПК) майбутніх ІТ фахівців. Обґрунтовано необхідність здійс-нення аналізу сутності та особливостей ІПК майбутніх ІТ спеціалістів і ство-рення певного освітнього середовища, націленого на розвиток означеної компе-тентності у процесі опанування саме фахових ІТ дисциплін. У ході роботи про-ведено аналіз особливостей формування ІПК майбутніх ІТ спеціалістів, сформу-льовано її сутність та визначено її основні компоненти (змістовно-мовний, мо-тиваційно-ціннісний та практично-діяльнісний). Розглянуто поняття інфор-маційного освітнього середовища сучасного закладу вищої освіти, проаналізо-вано його роль у формуванні та розвитку ключових компетентностей майбутнь-ого фахівця. Виокремлено складові інформаційного освітнього середовища для розвитку ІПК майбутніх ІТ спеціалістів відповідно до компонентів означеної компетентності. Висвітлено сутність і наповнення кожної складової середовища, спрямованої на формування відповідного компонента ІПК: інформаційно-технологічна складова середовища призначена для формування та розвитку змістовно-мовного компонента ІПК; мотиваційна складова, що є системою мо-тиваційних факторів, спрямована на розвиток мотиваційно-ціннісного компо-нента ІПК; комунікативна складова середовища сприятиме розвитку практично діяльнісного компонента цієї компетентності. Проаналізовано зв’язок між вио-кремленими складовими та їх багатофункціональність. Встановлено, що таке се-редовище має бути динамічним простором, що постійно розвивається, змінюється, доповнюється, оновлюється зусиллями як професорсько-викладацького складу, так і самих студентів, а також роботодавців, які зацікав-лені в оновленні усіх складових середовища відповідно до вимог сучасного ринку праці та в якісній підготовці спеціалістів. Отже, створене у такий спосіб інформаційне освітнє середовище може розглядатися як ефективний засіб ро-звитку ІПК майбутніх ІТ фахівців, оскільки воно є системою складових, спря-мованих на розвиток усіх компонент ІПК у комплексі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмайбутні ІТ спеціалістиru_RU
dc.subjectіншомовна професійна компетентністьru_RU
dc.subjectінформаційне освітнє середовищеru_RU
dc.titleСтворення інформаційного освітнього середовища для підтримки розвитку ін-шомовної професійної компетентності майбутніх ІТ спеціалістівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гризун Стаття 1.pdf479,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.