Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33913
Title: | Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐ педагогічний аспект |
Authors: | Петришин Л. Й. Почуєва О. О. Лемещук М. А. Звоздецька В. Г. |
Keywords: | цифровізація освіти психологічні виміри освіти психологічна стійкість інноваційні освітні стратегії психолого-педагогічна активність |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Петришин Л. Й. Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐ педагогічний аспект / Л. Й. Петришин, О. О. Почуєва, М. А. Лемещук та ін. // Академічні візії. – 2023. – Вип. 17. |
Abstract: | У ході дослідження встановлено, що цифровізація освіти постає глобальним трендом сучасності, яке формує різноманітні соціокультурні виміри, які характеризують цей процес. Відзначено, що психолого-педагогічні аспекти є ключовими факторами в сегменті ефективності використання цифрових ресурсів у освітньому просторі. Зазначено, що основною умовами успішності процесу цифровізації є готовність учасників освітнього простору до інноваційних трансформацій та світоглядні переконання щодо перспективності цифрових технологій. Згідно з результатами наукової розвідки, вказано такі психолого-педагогічні настанови цифровізації освіти: адаптаційну, мотиваційну, самоорганізаційну, стабілізаційну. Перспективними напрямами досліджень визначено потребу в синергетичних міждисциплінарних дослідженнях процесів цифровізації в психолого-педагогічному контексті. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33913 |
Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Почуєва стаття 3.pdf | 228,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.