Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34044
Title: Консолідація маркетингової інформації в управлінні інтегрованими корпоративними логістичними системами
Authors: Березовський К. М.
Пилипенко Д. Р.
Keywords: маркетинг
консолідація інформації
система управління
інтегрована корпоративна логістична система
модель життєздатної системи
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Березовський К. М. Консолідація маркетингової інформації в управлінні інтегрованими корпоративними логістичними системами / К. М. Березовський, Д. Р. Пилипенко // Економіка розвитку. – 2014. – № 4 (72). – С. 89-94.
Abstract: Визначено особливості та теоретично обґрунтовано параметри інформаційного забезпечення системи управління інтегрованими корпоративними логістичними системами. В основу утворення такого забезпечення пропонується покласти процедури консолідації маркетингової інформації з їх розподілом на внутрішню та зовнішню консолідацію. Доведено, що диференціація етапів синтезу та використання системи управління інтегрованою логістичною корпоративною системою обумовлює відповідну диференціацію її інформаційного забезпечення. Узагальнена схема інформаційного забезпечення запропонованої системи управління побудована як розвиток моделі життєздатних систем. Рекурсивну складову означеної моделі покладено в основу роботи підсистем маркетингового моніторингу та аудиту.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34044
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
березовський.pdf489,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.