Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34451
Title: Основи та проблеми сегментування ринку в Україні
Authors: Євсєєва О. О.
Keywords: сегмент
сегментування
вид сегмента
районування
економічне районування
Issue Date: 2010
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Євсєєва О. О. Основи та проблеми сегментування ринку в Україні / О. О. Євсєєва // Економіка розвитку. – 2010. – № 3 (55). – С. 53-56.
Abstract: Визначено, що застосування права на державному рівні значною мірою залежить від якості та дієвості сукупності правових норм, ефективності та дієвості судів, незалежності і компетентності регулятивних органів та наявності у них відповідного кадрового потенціалу. З метою пошуку додаткових ринків збуту своєї продукції фірма може сегментувати покупців за різними ознаками, для чого запропоновано використання інструментів управлінського обліку в досягненні поточних та стратегічних завдань фірми.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34451
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
євсєєва.pdf276,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.