Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/347
Название: УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСУ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Бондаренко В. С.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
процесний підхід, бізнес-процес.
Дата публикации: 2012
Издательство: Видаництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Бондаренко В. С. Удосконалення бізнес-процесу проведення макетингових досліджень на підприємстві / В. С. Бондаренко // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С.10-11
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто маркетинг як основний елемент процесного підходу, що підрозділяється на бізнес-процеси й дозволяє підвищити рівень конкурентоспроможності й удосконалення роботи підприємства.
Marketing as a basic element of the process approach which is subdivided into business processes is considered and allows to raise the level of competitiveness and improvement the enterprise work
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/347
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.