Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/347
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондаренко В. С.-
dc.date.accessioned2012-05-07T10:03:14Z-
dc.date.available2012-05-07T10:03:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБондаренко В. С. Удосконалення бізнес-процесу проведення макетингових досліджень на підприємстві / В. С. Бондаренко // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С.10-11en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/347-
dc.description.abstractРозглянуто маркетинг як основний елемент процесного підходу, що підрозділяється на бізнес-процеси й дозволяє підвищити рівень конкурентоспроможності й удосконалення роботи підприємства.en_US
dc.description.abstractMarketing as a basic element of the process approach which is subdivided into business processes is considered and allows to raise the level of competitiveness and improvement the enterprise worken_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectпроцесний підхід, бізнес-процес.en_US
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСУ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.