Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/347
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСУ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Бондаренко В. С.
Keywords: маркетингові дослідження
процесний підхід, бізнес-процес.
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Бондаренко В. С. Удосконалення бізнес-процесу проведення макетингових досліджень на підприємстві / В. С. Бондаренко // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С.10-11
Abstract: Розглянуто маркетинг як основний елемент процесного підходу, що підрозділяється на бізнес-процеси й дозволяє підвищити рівень конкурентоспроможності й удосконалення роботи підприємства.
Marketing as a basic element of the process approach which is subdivided into business processes is considered and allows to raise the level of competitiveness and improvement the enterprise work
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/347
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.