Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/347
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСУ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Бондаренко В. С.
Теми: маркетингові дослідження
процесний підхід, бізнес-процес.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Бондаренко В. С. Удосконалення бізнес-процесу проведення макетингових досліджень на підприємстві / В. С. Бондаренко // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С.10-11
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетинг як основний елемент процесного підходу, що підрозділяється на бізнес-процеси й дозволяє підвищити рівень конкурентоспроможності й удосконалення роботи підприємства.
Marketing as a basic element of the process approach which is subdivided into business processes is considered and allows to raise the level of competitiveness and improvement the enterprise work
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/347
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.