Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/350
Title: Методичні засади оцінки ефективності реклами
Authors: Пальоха Т. М.
Keywords: реклама
просування товару
ефективність
комунікаційна реклама
кінцева реклама
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Пальоха Т. М. Методичні засади оцінки ефективності реклами / Т. М. Пальоха // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 71-73
Abstract: Обґрунтовано роль реклами в діяльності як підприємств, так і в повсякденному житті людини. Розроблено етапи, основні методи та показники оцінки ефективності реклами.
The role of advertising in activity of both enterprises and in everyday life of a man is grounded. The stages, basic methods and indexes of estimation of advertising efficiency, are developed.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/350
Appears in Collections:№ 4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.