Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35135
Title: Інструменти цифрової маркетингової стратегії підприємства
Authors: Ушкальов В. В.
Салай М. В.
Keywords: цифровізація
маркетингова стратегія
цифрова маркетингова стратегія
Issue Date: 2024
Citation: Ушкальов В. В. Інструменти цифрової маркетингової стратегії підприємства / В.В. Ушкальов, М.В. Салай // Сучасні тенденції та розвиток соціально-економічних систем : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4 грудня 2024 р. : тези допов. – Харків : ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2024. – С. 309–311.
Abstract: Досліджено функціональні можливості інструментів цифровізації підприємства. Запропоновано підхід до вибору інструментів цифрового маркетингу з огляду на їх функціональну спроможність відповідати основним компонентам комплексу маркетингу, що дозволяє спростити формування та реалізацію маркетингової стратегії та максимально повно використати притаманні їм переваги.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35135
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ушкальов,Салай_тези.pdf372,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.