Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3521
Title: Практичні завдання з навчальної дисципліни "Збалансована система показників" для студентів спеціальності 8.03050601 "Прикладна статистика" денної форми навчання
Other Titles: Практические задания по учебной дисциплине "Сбалансированная система показателей" для студентов специальности 8.03050601 "Прикладная статистика" дневной формы обучения
Practical tasks on the academic discipline "Balanced Scorecard" for full-time students of the speciality 8.03050601 "Applied Statistics"
Authors: Аксьонова І. В.
Аксенова И. В.
Aksionova I. V.
Keywords: збалансована система показників
стратегія
каскадування
перспективи
місія
бачення
сбалансированная система показателей
стратегия
каскадирование
перспективы
миссия
видение
balanced scorecard
strategy
cascading
prospects
mission
vision
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Практичні завдання з навчальної дисципліни "Збалансована система показників" для студентів спеціальності 8.03050601 "Прикладна статистика" денної форми навчання / укл. І. В. Аксьонова. ─ Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. ─ 32 с. (Укр. мов.)
Abstract: Подано завдання, що мають сформувати й закріпити у студентів вміння та навички створення збалансованої системи показників і побудови на їх основі ефективної стратегії підприємства. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Представлены задания, которые направлены на формирование и закрепление у студентов умений и навыков создания сбалансированной системы показателей и построения на их основе эффективной стратегии предприятия. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
The tasks aimed at creating and consolidating the students' skills of developing a balanced scorecard and forming on this basis an effective business strategy are given. Recommended for students of economic specialities.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3521
Appears in Collections:Методичні матеріали (СіЕП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.