Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3535
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГеращенко І. М.-
dc.contributor.authorГеращенко И. Н.-
dc.contributor.authorGerashchenko I. M.-
dc.date.accessioned2013-08-23T07:31:53Z-
dc.date.available2013-08-23T07:31:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГеращенко І.М. Сучасні напрямки вирішення проблеми щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства та людських ресурсів / І.М. Геращенко // Роль фінансово-кредитного механізму у розвитку еономіки країни: Матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 1-2 березня 2013 року) / Громадська організація «Лвівська економічна фундація». – Лвів: ЛЄФ, 2013. – С. 112 – 114en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3535-
dc.description.abstractВ умовах досконалої конкуренції єдиною можливістю пристосуватися до змін ринку є зміна обсягу виробництва. Існують загальні принципи поводження підприємства на ринку, що діють у всіх зазначених структурах. Для визначення використовується поняття граничного доходу, під яким розуміють зміну сумарного доходу підприємства, яка викликана продажем однієї додаткової одиниці товару. Пріоритетною стратегією поведінки організації в умовах жорсткої конкуренції повинна стати стратегія підвищення якості товарів і економії ресурсів у їхніх споживачів.en_US
dc.description.abstractВ условиях совершенной конкуренции единственной возможностью приспособиться к изменениям рынка является изменение объема производства. Существуют общие принципы поведения предприятия на рынке, действующих во всех указанных структурах. Для определения используется понятие предельного дохода, под которым понимают изменение суммарного дохода предприятия, которая вызвана продажей одной дополнительной единицы товара. Приоритетной стратегией поведения организации в условиях жесткой конкуренции должна стать стратегия повышения качества товаров и экономии ресурсов у их потребителей.en_US
dc.description.abstractUnder perfect competition the only way to adapt to market changes is the change in the volume of production. There are general principles of conduct of the enterprise market, operating in all these structures. To define the notion of marginal revenue, which is defined as the change of the total income of the enterprise, which is caused by the sale of one additional unit. Priority strategy organizational behavior in the face of fierce competition to become a strategy to improve the quality of goods and conserve resources at their consumers.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЛвівська економічна фундаціяen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectринок праціen_US
dc.subjectлюдські ресурсиen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectконкуренцияen_US
dc.subjectрынок трудаen_US
dc.subjectчеловеческие ресурсыen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectlabor marketen_US
dc.subjecthuman resourcesen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.titleСучасні напрямки вирішення проблеми щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства та людських ресурсівen_US
dc.title.alternativeСовременные направления решения проблемы по обеспечению конкурентоспособности предприятия и человеческих ресурсовen_US
dc.title.alternativeModern ways of solving problems to ensure the competitiveness of enterprises and human resourcesen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.