Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/354
Название: СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Авторы: Корсунов М. С.
Ключевые слова: просування продукції
маркетингові комунікації
Дата публикации: 2012
Издательство: Видаництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Корсунов М. С. Специфіка маркетингової стратегії просування продукції / М. С. Корсунов // Управління розвитку. - 2012. - №2. - С. 19-20
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто та узагальнено поняття просування продукції, наведено основні стратегії просування та їх зміст, розглянуто засоби комунікації.
The article summarizes the concepts and product promotion as the main promotion strategies and their contents are considered as means of communication.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/354
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.