Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/354
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорсунов М. С.-
dc.date.accessioned2012-05-08T07:58:20Z-
dc.date.available2012-05-08T07:58:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКорсунов М. С. Специфіка маркетингової стратегії просування продукції / М. С. Корсунов // Управління розвитку. - 2012. - №2. - С. 19-20en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/354-
dc.description.abstractРозглянуто та узагальнено поняття просування продукції, наведено основні стратегії просування та їх зміст, розглянуто засоби комунікації.en_US
dc.description.abstractThe article summarizes the concepts and product promotion as the main promotion strategies and their contents are considered as means of communication.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectпросування продукціїen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.titleСПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8:005.21en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.