Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/354
Назва: СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Корсунов М. С.
Теми: просування продукції
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Корсунов М. С. Специфіка маркетингової стратегії просування продукції / М. С. Корсунов // Управління розвитку. - 2012. - №2. - С. 19-20
Короткий огляд (реферат): Розглянуто та узагальнено поняття просування продукції, наведено основні стратегії просування та їх зміст, розглянуто засоби комунікації.
The article summarizes the concepts and product promotion as the main promotion strategies and their contents are considered as means of communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/354
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.