Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/354
Title: СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Корсунов М. С.
Keywords: просування продукції
маркетингові комунікації
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Корсунов М. С. Специфіка маркетингової стратегії просування продукції / М. С. Корсунов // Управління розвитку. - 2012. - №2. - С. 19-20
Abstract: Розглянуто та узагальнено поняття просування продукції, наведено основні стратегії просування та їх зміст, розглянуто засоби комунікації.
The article summarizes the concepts and product promotion as the main promotion strategies and their contents are considered as means of communication.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/354
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.