Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35475
Назва: Розвиток міжнародної інтернет-торгівлі в умовах сучасного бізнес-середовища
Автори: Чернуха Т. С.
Теми: міжнародна Інтернет-торгівля
глобальна економіка
інформаційно-комунікаційні технології
інновації
цифровізація
електронна комерція
трансформація
маркетинг
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Чернуха Т. С. Розвиток міжнародної інтернет-торгівлі в умовах сучасного бізнес-середовища / Т. С. Чернуха // Соціальна економіка. – Харків, 2024. - Вип. 68. - С. 142-150.
Короткий огляд (реферат): Формування ключових траєкторій розвитку глобальної економіки тісно пов’язане з розширенням використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Показовим аспектом цієї траєкторії розвитку є налагодження торговельних відносин за допомогою інструментів Інтернет-торгівлі, що є дуже перспективним напрямком сучасних бізнес-операцій в Інтернеті. Встановлено, що посилене використання та інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) мають далекосяжні наслідки, опосередковано впливаючи на різні види економічної діяльності, особливо ті, що пов’язані з суміжними з ІКТ галузями. Організація торгівлі за допомогою Інтернет-технологій виступає каталізатором і стимулом для економічного зростання, відкриваючи новий якісний етап розвитку. Пильний моніторинг еволюції міжнародної Інтернет-торгівлі дозволив всебічно охарактеризувати характер її розвитку, виявити тенденції та окреслити як перспективні віхи, так і потенційні загрози у складній павутині міжнародних економічних відносин. Таким чином, нагальним завданням у сучасних умовах залишається ретельне вивчення тенденцій та оцінка перспектив міжнародної Інтернет-торгівлі. Цей пошук робить значний внесок у розуміння нюансів динаміки, дає уявлення про траєкторію міжнародних економічних взаємодій та сприяє про активному підходу до вирішення нових викликів, що постають перед світом. Метою статті є критичне вивчення та аналіз ролі міжнародної Інтернет-торгівлі як сучасної альтернативи традиційним методам продажу товарів в сучасному бізнес-середовищі. У статті досліджено ключові особливості та механізми міжнародної Інтернет-торгівлі, виокремлено її переваги та виклики у порівнянні з класичними підходами до продажу. Оцінено вплив технологічного прогресу, цифрових платформ і тенденцій електронної комерції на еволюцію міжнародної торгівлі та поведінку споживачів. Виявлено потенційні наслідки та майбутні перспективи міжнародної Інтернет-торгівлі, враховуючи як можливості, так і ризики для бізнесу, що працює на глобальному цифровому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35475
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Соціальна економіка_2024_Чернуха.pdf422,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.