Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35528
Title: | Інтернаціоналізація як важливий інструмент для покращення якості університетської освіти в Україні |
Authors: | Карікова Н. М. |
Keywords: | інтернаціоналізації освіти сучасна освіта в Україні якість університетської освіти |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Карікова Н. М. Інтернаціоналізація як важливий інструмент для покращення якості університетської освіти в Україні / Н. М. Карікова // Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: досягнення та проблеми – погляд ззовні та зсередини: електрон. наук. зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 5 грудня 2024 р. – Київ : ВПЦ "Київський університет", 2024. - С. 104-107. |
Abstract: | Висвітлено поняття інтернаціоналізація освіти, зроблено спробу визначити основні напрямки інтернаціоналізації сучасної освіти в Україні, розглянуто головні аспекти, що їх слід враховувати задля покращення якості університетської освіти. Актуальність дослідження зумовлена тими суспільно-політичними подіями, які відбуваються в наш час на території України. Повномасштабна російсько-українська війна, розпочата 24 лютого 2022 року, а перед цим всесвітня пандемія короновірусної хвороби 2019 р., через що освітні заклади були вимушені перейти на дистанційну форму навчання, призвели до поступової руйнації у сфері освіти та культури. Третій рік поспіль у нашій країні триває війна на виснаження. Систематичні відключення електропостачання, постійні сигнали тривоги під час загрози обстрілів, погіршення морального й ментального здоров’я українців, що негативно позначається на інтелектуальних (розумових) здібностях як здобувачів освіти, так і тих, хто надає освітні послуги, – все це неабияк вплинуло й продовжує впливати на якість освіти. Мета – висвітлити поняття інтернаціоналізація освіти та визначити основні напрямки інтернаціоналізації сучасної освіти в Україні. Завдання – розглянути способи покращення якості університетської освіти з огляду на ті реалії, у яких ми, українці, перебуваємо сьогодні. У ході дослідження застосовано такі теоретичні методи, як аналіз і синтез, абстрагування і конкретизація, а також метод спостереження. Під інтернаціоналізацією освіти розуміємо процес, у якому освітні інституції можуть інтегрувати міжнародний та міжкультурний виміри в сучасні освітні програми, дослідження та управління. Насамперед це участь закладів освіти в міжнародних програмах або/та спільних наукових проєктах, у рамках яких передбачено, як правило, обмін викладачами і студентами. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35528 |
Appears in Collections: | Статті (УФІ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Інтернаціоналізація.pdf | 156,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.