Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/356
Назва: Етапи розвитку української реклами
Автори: Марунич А. В.
Теми: реклама
маркетингова комунікаційна політика
протореклама
глобалізація ринку
маркетингові технології
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Марунич А. В. Етапи розвитку української реклами / А. В. Марунич // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 79 - 81
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні методи організації рекламної діяльності; розроблено концептуальні основи та проаналізовано етапи розвитку сучасної реклами і шляхи її вдосконалення; визначено роль реклами в системі маркетингових комунікацій, а також висвітлено основні поняття рекламної діяльності як форми комунікації в Україні.
The main methods of advertising are investigated, a conceptual framework is developed and the stages of development of modern advertising and ways of its improvement are analysed, also the role of advertising in total marketing communications was defined, the basic concepts of advertising were highlighted as a form of communication in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/356
Розташовується у зібраннях:№4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марунич А. В. Етапи розвитку української реклами.pdf378,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.