Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/357
Назва: Особливості формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Автори: Півень Я. В.
Теми: маркетингова служба
стратегічне управління
сегмент
структура управління
кон'юнктура
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Півень Я. В. Особливості формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві / Я. В. Півень // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 82 - 83
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні структури управління маркетинговою службою, визначено роль людини, яка в процесі роботи приймає остаточні рішення для здійснення певної стратегії підприємств.
The basic structures of marketing service management are considered, the role of man which in the process of work accepts final decisions for realization of certain strategy of enterprises is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/357
Розташовується у зібраннях:№4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.