Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35872
Title: Формування навичок аудіювання у студентів під час викладання іспанської мови
Authors: Прус Н. О.
Зінченко О. А.
Keywords: аудіювання як навчальна діяльність
формування навичок аудіювання
іспанська мова
студенти
Issue Date: 2025
Citation: Прус Н. О. Формування навичок аудіювання у студентів під час викладання іспанської мови / Н. О. Прус, О. А. Зінченко // Інноваційна педагогіка. «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». - 2025. – Вип. 79. – Т. 2. - С. 51-54.
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування навичок аудіювання під час викладання іспанської мови студентам закладів вищої освіти. Узагальнено підходи до визначення аудіювання як навчальної діяльності (ключова компетентність для вивчення іноземної мови, через яку засвоюються як лексичні одиниці, так і граматична побудова речення; сприйняття та розуміння усного тексту, спрямованого на тренування розуміння на слух, особливо в освітніх контекстах; перцептивна діяльність, яка поєднує сприйняття та розуміння усної мови, яка тісно пов’язана з пам’яттю). Визначені відмінні риси аудіювання (реактивний вид мовленнєвої діяльності, подібний до читання; орієнтоване на отримання або передачу інформації; первинною формою аудіювання є внутрішній механізм слухового сприйняття, який спирається на психічні процеси, такі як слухове сприйняття, увага, розпізнавання, порівняння мовних елементів, ідентифікація тощо). Висвітлені проблеми, з якими може зіштовхнутися викладач під час формування навичок аудіювання (фонетичні особливості вимови іспаномовних мовців; нерозуміння соціолінгвістичної та соціокультурної компонентів спілкування; невміння студентів складати звуки, що почули у зв’язане повідомлення). Установлено, що ефективним є формування навичок аудіювання, дотримуючись переходу від простих вправ на аудіювання до більш складних (прослуховування іспаномовного повідомлення без подальшого реагування; прослуховування іспаномовного повідомлення і надання короткої відповіді; прослуховування іспаномовного повідомлення і надання довгої відповіді). Представлено особливості кожного з цих видів роботи. Зроблено висновок, що формування навичок аудіювання є важливим компонентом викладання іноземної мови, яке має впроваджуватися на будь-якому етапі викладання, враховуючи мовну підготовку та вмотивованість студентів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35872
Appears in Collections:Статті ( ІММК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
інноваційна педагогіка.pdf158,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.