Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/359
Название: Організація соціально орієнтованих маркетингових досліджень
Авторы: Семеренська А. А.
Склярова І. С.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
маркетингова інформація
концепція соціально орієнтованих маркетингових досліджень
стратегії соціально орієнтованих маркетингових досліджень
стейкхолдери
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Семеренська А. А. Організація соціально орієнтованих маркетингових досліджень / А. А. Семеренська, І. С. Склярова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 85 - 87
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти організації соціально орієнтованих маркетингових досліджень; уточнено перелік універсальних принципів соціально орієнтованого маркетингу.
Theoretical aspects of the organization of the socially focused marketing researches are considered; the list of universal principles of the socially-focused marketing is specified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/359
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.