Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/359
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСемеренська А. А.-
dc.contributor.authorСклярова І. С.-
dc.date.accessioned2012-05-10T08:18:34Z-
dc.date.available2012-05-10T08:18:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСемеренська А. А. Організація соціально орієнтованих маркетингових досліджень / А. А. Семеренська, І. С. Склярова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 85 - 87en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/359-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти організації соціально орієнтованих маркетингових досліджень; уточнено перелік універсальних принципів соціально орієнтованого маркетингу.en_US
dc.description.abstractTheoretical aspects of the organization of the socially focused marketing researches are considered; the list of universal principles of the socially-focused marketing is specified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетингова інформаціяen_US
dc.subjectконцепція соціально орієнтованих маркетингових дослідженьen_US
dc.subjectстратегії соціально орієнтованих маркетингових дослідженьen_US
dc.subjectстейкхолдериen_US
dc.titleОрганізація соціально орієнтованих маркетингових дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.13.017en_US
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.