Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/359
Назва: Організація соціально орієнтованих маркетингових досліджень
Автори: Семеренська А. А.
Склярова І. С.
Теми: маркетингові дослідження
маркетингова інформація
концепція соціально орієнтованих маркетингових досліджень
стратегії соціально орієнтованих маркетингових досліджень
стейкхолдери
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Семеренська А. А. Організація соціально орієнтованих маркетингових досліджень / А. А. Семеренська, І. С. Склярова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 85 - 87
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти організації соціально орієнтованих маркетингових досліджень; уточнено перелік універсальних принципів соціально орієнтованого маркетингу.
Theoretical aspects of the organization of the socially focused marketing researches are considered; the list of universal principles of the socially-focused marketing is specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/359
Розташовується у зібраннях:№4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.