Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071
Title: Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі
Authors: Ушкальов В.
Keywords: штучний інтелект
освітній процес
психологія освіти
Issue Date: 2025
Citation: Ушкальов В. Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі / В. Ушкальов // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (Київ, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р.) : тези допов. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 2. - С. 805–807.
Abstract: В роботі здійснено теоретичне узагальнення психологічних особливостей, що обумовлюють успіх використання штучного інтелекту (ШІ) в сфері освіти. Доведено, що успішність використання ШІ в освіті значною мірою обумовлюється системою психологічних чинників, до яких слід віднести: сприйняття та ставлення до ШІ суб’єктів освітнього процесу, мотивація використання інструментів ШІ, довіра до інструментів ШІ та наявність сформованих поведінкових стратегій використання ШІ.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ушкальов_тези.pdf427,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.