Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36082
Title: Інформаційна компетентність як ключова складова професійної підготовки здобувачів вищої освіти
Authors: Гонтаренко І. С.
Павлюк О. М.
Keywords: інформаційна компетентність
вища освіта
здобувач
професійна підготовка
Issue Date: 2025
Citation: Гонтаренко І. С. Інформаційна компетентність як ключова складова професійної підготовки здобувачів вищої освіти / І. С. Гонтаренко, О. М. Павлюк // Perspectives of contemporary science: theory and practice. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. - Lviv, Ukraine, 2025. - Pp. 627-630.
Abstract: Сучасний світ характеризується стрімким розвитком інформаційних технологій, що докорінно змінює вимоги до професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Уміння працювати з інформацією, ефективно використовувати її у професійній діяльності та адаптуватися до нових викликів є визначальними факторами успішності майбутнього фахівця. Інформаційна компетентність виступає одним із базових компонентів професійної підготовки, адже вона охоплює здатність шукати, аналізувати, критично оцінювати, зберігати та ефективно використовувати інформацію з різних джерел. Ця компетентність також включає навички роботи з цифровими технологіями, що забезпечують інтеграцію здобувачів освіти у глобальний інформаційний простір. Розвиток інформаційної компетентності сприяє формуванню у студентів навичок самостійного навчання, інноваційного мислення та готовності до прийняття обґрунтованих рішень в умовах невизначеності. Таким чином, формування цієї компетенції стає не лише актуальним завданням вищої школи, але й передумовою успішної інтеграції випускників у професійне середовище.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36082
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гонтаренко, Тези 2.pdf138,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.